Podpis zpráv

Vytvořte si automatické podpisy u emailů. Nestane se vám tak, že se vaše zpráva odešle bez podpisu.

Nastavení profilu / podpisu

  • Přihlašte se do webového rozhraní e-mailové schránky.
  • V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Profily".
  • Vytvořte si nový profil, díky kterému budete moct podepisovat e-maily automaticky.
    • Pro vytvoření nového profilu klikněte na tlačítko "+ Vytvořit" v horní části.
    • Do pole "Zobrazit jméno" vyplňte "Název schránky" tak, jak se zobrazí příjemci zprávy.
    • Do pole "E-mail" zadejte adresu e-mailové schránky ve tvaru "nazev.schranky@vase-domena.cz".
      • Pokud používáte více profilů, nastavte si pomocí přepínače "Nastavit výchozí", který profil bude mít prioritu. 
    • Oddíl "Podpis" doplňte text tak, jak se bude v e-mailech zobrazovat.
      • Doporučujeme přepnout do HTML režimu ovladačem v levém horním rohu editoru. Díky tomu můžete svůj podpis formátovat.
      • Doporučujeme nechat 1-2 volné řádky nad a pod podpisem. Tím bude zajištěn automatický odstup od okolního obsahu.
    • Pro uložení profilu klikněte na tlačítko "Uložit".

Více profilů / podpisů k jedné e-mailové schránce

  • Pokud přes webové rozhraní spravuje jednu schránku více uživatelů, vytvořte více profilů. Díky tomu bude mít každý odesílatel v podpisech své kontaktní údaje.
  • V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Profily".
  • Pro vytvoření dalšího profilu klikněte na tlačítko "+ Vytvořit" v horní části.
    • Vyplňte profil dle článku výše.
  • Pro uložení profilu klikněte na tlačítko "Uložit".
  • Pokud vytváříte novou zprávu, nebo odpovídáte na přijatou zprávu, v nabídce "Odesílatel" můžete zvolit profil, který má zprávu podepsat. Výběrem profilu dojde k přepnutí podpisů zprávy.
  • Dále pokračujte v psaní zprávy a jejím odeslání.

Nastavení vlastností Psaní zpráv

K výše uvedenému nastavení podpisů, doporučujeme doplňkovou konfiguraci nastavení modulu Psaní zpráv. Podpis se tak bude vždy chovat stejně.

  • V levém menu vyberte "Nastavení" v podmenu "Vlastnosti" a v dalším podmenu "Psaní zpráv".
  • Podle přiloženého snímku rozhraní změňte výchozí konfiguraci vytváření zpráv.
    • V nabídce "Vytvářet HTML zprávy" zvolte "Vždy".
      • Jen s tímto nastavení bude zachováno HTML formátování podpisu.
    • V nabídce "Při odpovídání" zvolte "Začít novou zprávu nad původní".
      • Tzn., že při vytvoření odpovědi na přijatou zprávu začnete psát od shora, nad původním textem. Příjemce zprávy tak hned při otevření uvidí vaši odpověď, aniž by ji musel hledat na koneci zprávy.
    • V nabídce "Výchozí písmo zprávy HTML" není nutné nic měnit. Ale můžete sjednotit v formát písma zprávy s formátem písma v podpisu.
    • V nabídce "Automaticky přidat podpis" vyberte "Vždy".
      • Tak bude podpis automaticky vložen do všech zpráv.
    • Přepínač "Vkládat podpis pod citovanou zprávu" ponechte deaktivovaný.
      • Jinak se podpis vloží až pod všechny předchozí odpovědi a nebude prakticky vidět.
    • Přepínač "Při odpovídání odstranit ze zprávy původní podpis" deaktivujte.
      • Původní podpisy odlišují, kdo napsal jakou odpověď na zprávu.
    • Přepínač "Vynutit standardní oddělovač v podpisech" nechte aktivní, pokud si přejete nad podpis umístit vizuální oddělovač ve tvaru "--".
  • Pro uložení nastavení klikněte na tlačítko "Uložit".