Podpis zpráv
Vytvořte si automatické podpisy u emailů. Nestane se vám tak, že se vaše zpráva odešle bez podpisu.
Nastavení profilu / podpisu
- Přihlašte se do webového rozhraní e-mailové schránky.
- V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Profily".
- Vytvořte si nový profil, díky kterému budete moct podepisovat e-maily automaticky.
- Pro vytvoření nového profilu klikněte na tlačítko "+ Vytvořit" v horní části.
- Do pole "Zobrazit jméno" vyplňte "Název schránky" tak, jak se zobrazí příjemci zprávy.
- Do pole "E-mail" zadejte adresu e-mailové schránky ve tvaru "nazev.schranky@vase-domena.cz".
- Pokud používáte více profilů, nastavte si pomocí přepínače "Nastavit výchozí", který profil bude mít prioritu.
- Oddíl "Podpis" doplňte text tak, jak se bude v e-mailech zobrazovat.
- Doporučujeme přepnout do HTML režimu ovladačem v levém horním rohu editoru. Díky tomu můžete svůj podpis formátovat.
- Doporučujeme nechat 1-2 volné řádky nad a pod podpisem. Tím bude zajištěn automatický odstup od okolního obsahu.
- Pro uložení profilu klikněte na tlačítko "Uložit".
Více profilů / podpisů k jedné e-mailové schránce
- Pokud přes webové rozhraní spravuje jednu schránku více uživatelů, vytvořte více profilů. Díky tomu bude mít každý odesílatel v podpisech své kontaktní údaje.
- V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Profily".
- Pro vytvoření dalšího profilu klikněte na tlačítko "+ Vytvořit" v horní části.
- Vyplňte profil dle článku výše.
- Pro uložení profilu klikněte na tlačítko "Uložit".
- Pokud vytváříte novou zprávu, nebo odpovídáte na přijatou zprávu, v nabídce "Odesílatel" můžete zvolit profil, který má zprávu podepsat. Výběrem profilu dojde k přepnutí podpisů zprávy.
- Dále pokračujte v psaní zprávy a jejím odeslání.
Nastavení vlastností Psaní zpráv
K výše uvedenému nastavení podpisů, doporučujeme doplňkovou konfiguraci nastavení modulu Psaní zpráv. Podpis se tak bude vždy chovat stejně.
- V levém menu vyberte "Nastavení" v podmenu "Vlastnosti" a v dalším podmenu "Psaní zpráv".
- Podle přiloženého snímku rozhraní změňte výchozí konfiguraci vytváření zpráv.
- V nabídce "Vytvářet HTML zprávy" zvolte "Vždy".
- Jen s tímto nastavení bude zachováno HTML formátování podpisu.
- V nabídce "Při odpovídání" zvolte "Začít novou zprávu nad původní".
- Tzn., že při vytvoření odpovědi na přijatou zprávu začnete psát od shora, nad původním textem. Příjemce zprávy tak hned při otevření uvidí vaši odpověď, aniž by ji musel hledat na koneci zprávy.
- V nabídce "Výchozí písmo zprávy HTML" není nutné nic měnit. Ale můžete sjednotit v formát písma zprávy s formátem písma v podpisu.
- V nabídce "Automaticky přidat podpis" vyberte "Vždy".
- Tak bude podpis automaticky vložen do všech zpráv.
- Přepínač "Vkládat podpis pod citovanou zprávu" ponechte deaktivovaný.
- Jinak se podpis vloží až pod všechny předchozí odpovědi a nebude prakticky vidět.
- Přepínač "Při odpovídání odstranit ze zprávy původní podpis" deaktivujte.
- Původní podpisy odlišují, kdo napsal jakou odpověď na zprávu.
- Přepínač "Vynutit standardní oddělovač v podpisech" nechte aktivní, pokud si přejete nad podpis umístit vizuální oddělovač ve tvaru "--".
- V nabídce "Vytvářet HTML zprávy" zvolte "Vždy".
- Pro uložení nastavení klikněte na tlačítko "Uložit".