Automatická odpověď po dobu nepřítomnosti
Pokud jste na dovolené, nebo z jiného důvodu nemůžete odpovídat na zprávy, nastavte si automatickou odpověď.
Nastavení
- Nejprve se přihlašte do webového rozhraní e-mailové schránky.
- V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Mimo-kancelář" (viz červené rámečky).
- Do pole "Předmět" vyplňte předmět e-mailové zprávy, který se zobrazí příjemci automatické odpovědi.
- Do pole "Tělo" napište text automatické zprávy.
- Do polí "Začátek" a "Konec" zadejte období (ve tvaru RRRR-MM-DD, HH:MM), po které je funkce automatické odpověďi aktivní.
- Funkce "Stav" je nadřazená zvolenému odbobí. Proto proveďte výběr na "Zapnuto".
- Do pole "Adresa automatické odpovědi" zadejte adresu e-mailové schránky ve tvaru "nazev.schranky@vase-domena.cz".
- Do pole "Doba mezi odpověďmi" zadejte číslem počet dní. To je čas mezi automatickou odpovědí na stejný kontakt.
- Pro uložení klikněte na tlačítko "Uložit".