Automatická odpověď po dobu nepřítomnosti

Pokud jste na dovolené, nebo z jiného důvodu nemůžete odpovídat na zprávy, nastavte si automatickou odpověď.

Nastavení

  • Nejprve se přihlašte do webového rozhraní e-mailové schránky.
  • V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Mimo-kancelář" (viz červené rámečky).
  • Do pole "Předmět" vyplňte předmět e-mailové zprávy, který se zobrazí příjemci automatické odpovědi.
  • Do pole "Tělo" napište text automatické zprávy.
  • Do polí "Začátek" a "Konec" zadejte období (ve tvaru RRRR-MM-DD, HH:MM), po které je funkce automatické odpověďi aktivní.
  • Funkce "Stav" je nadřazená zvolenému odbobí. Proto proveďte výběr na "Zapnuto".
  • Do pole "Adresa automatické odpovědi" zadejte adresu e-mailové schránky ve tvaru "nazev.schranky@vase-domena.cz".
  • Do pole "Doba mezi odpověďmi" zadejte číslem počet dní. To je čas mezi automatickou odpovědí na stejný kontakt.
  • Pro uložení klikněte na tlačítko "Uložit".