Filtry / automatická pravidla pro třídění příchozích zpráv

Pokud potřebujete automaticky třídit přijatou poštu, nastavte si vlastní filtry. Když nastavíte filtraci na úrovni webmailu, budou všechna používaná zařízení zprávy filtrovat stejně. Když byste pravidlo nastavili přímo v poštovní aplikaci (např. Outlook), nepropíše se na jiná zařízení.

Nastavení pravidla

  • Nejprve se přihlašte do webového rozhraní e-mailové schránky.
  • V levém menu vyberte "Nastavení" a v podmenu "Filtry" (viz červené rámečky).
  • Pro vytvoření nového filtru klikněte na tlačítko "+ Vytvořit" (viz červená šipka).
  • Do pole "Název filtru" vyplňte název pro pojmenování pravidla.
  • Na přepínači "Filtr aktivní" si zapněte / vypněte pravidlo.
  • Nabídka "Rozsah" dává na výběr, na jaké zprávy se filtr uplatní.
    •  "Všechna pravidla"
    • "Kterékoliv pravidlo"
    • "Všechny zprávy"
  • Specifikace "Pravidla" slouží k detailnímu nastavení podmínky aktivace filtru.
    • Pomocí symbolu "+" můžete přidat více pravidel.
  • Pomocí specifikace "Akce" nastavíte, co se stane se zprávami, které odpovídají vámi nastavenému pravidlu.
    • Pomocí symbolu "+" můžete přidat více akcí.
  • Pro uložení pravidla klikněte na tlačítko "Uložit".